مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-26اقتصادي

بتنی کردن نهرهای کشاورزی از هدررفت آب جلوگیری می کند


نماینده ولی فقیه در گیلان به کمک تسطیح اراضی کشاورزی در مصرف بهینه آب اشاره کرد و گفت: بتنی کردن نهرهای کشاورزی از هدررفت آب جلوگیری می کند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان به کمک تسطیح اراضی کشاورزی در مصرف بهینه آب اشاره کرد و گفت: بتنی کردن نهرهای کشاورزی از هدررفت آب جلوگیری می کند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار رییس و مدیران سازمان های تابعه جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد بخش های مختلف جامعه به صورت مستقیم و غیر مستقیم با کشاورزی رابطه دارند اظهار کرد: جایگاه جهاد کشاورزی در پازل حکومت ها بسیار مهم است.

وی به نامگذاری سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری در سال 98 اشاره کرد و افزود: ارتقای تولید در بخش کشاورزی زمینه را برای صنایع دیگر فراهم می کند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اعمال مدیریت تخصصی در عرصه کشاورزی، بیان کرد: مدیریت آب، خاک و تولید در بخش کشاورزی حائز اهمیت است.

آیت الله فلاحتی، توجه به جهاد کشاورزی را اصل اساسی و زیربنایی در بخش های دیگر جامعه دانست و تصریح کرد: همه ساله با چالش های مختلف آب در بخش کشاورزی مواجه هستیم و یکی از دلایل این است که هنوز کشاورزی ما به صورت سنتی انجام می شود و نیاز به مکانیزه شدن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بتنی کردن نهرهای کشاورزی از هدررفت آب جلوگیری می کند

بتنی کردن نهرهای کشاورزی از هدررفت آب جلوگیری می کند